Helgen som varit ♥

Måndag igen, känns som att jag endast har måndagar och fredagar nuförtiden... 
Idag har det inte gått många knop, gjort det jag kände var ett "måste" som var att plocka ihop skräpet och plasten efter att Älsklingen satt ihop spjälsängen igår. Jag assisterade med en låda hehe är inte så jätterörlig vad gäller svullenhet eller mitt bäcken så jag fick titta på mest.
 
Har även hängt en tvättmaskin, skulle behöva tvätta bebiskläder också men just nu får det vänta lite. 
 
Det som egentligen återstår nu, är att packa bb-väskan... Vissa har redan packat den för flera månader sedan...
Inte jag hehe! Vet inte varför men känns som ett lugn inför förlossningen så är inte alls stressad konstigt nog.
 
På onsdag får vi veta om ev. datum för igångsättning. Jag hoppas att vi inte blir inlagda på min födelsedag nu på fredag! Men som jag och Erik pratade om igår att är det meningen att bebis ska födas då så gör det inget. Mest av allt önskar jag att han är frisk och att vi slipper komplikationer och då får han komma vilken dag som helst! ♥
 
(Bodyn på bilden är en liknande som vi köpt till bebis, samma tryck men den vi köpte är av omlottmodell från Lasse Åberg collection).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0