Vårkänslor.

Det är nu 2 veckor kvar innan beräknat födelsedatum för vår lille bebis. Sitter och önskar att han vore här nu så jag kan gå ut och promenera i det friska vädret.
 
Känner mig låst hemma pga mina foglossningar. Backen till huset är för brant att gå i som höggravid och med ett bäcken som helst vill ge upp! 
 
Men nog om det gnället :) Bebis mår bra iaf och det är väl det som är huvudsaken!?
 
Om typ en vecka fyller jag år också! Kan inte komma på något vettigt att önska mig... Känns som att allt jag önskar mig är så dyrt. Hemskt men sant så önskar jag mig bland annat en väska för närmare 3000kr...Ett hus och ja jag vet inte vad jag ska säga det är så sjukt svårt att komma på vettiga saker som folk kan köpa förutom presentkort som alla avskyr att ge bort.
 
Lägger in en lista på mina önskningar;) 
 
1. Ett hus...Ja det kanske är lite överdrivet ;) men en önskning iaf!
 
 
 
2. Michael Kors-väska
 
3. Samlar på olika former av glas från Kosta Boda "Mine"-serien i svart.
 
 
 
4. Marc Jacobs Dot (Parfym)
 
 
5. Presentkort på olika klädesbutiker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0