Ny blogg eller inte?

Jag startade en ny blogg, men kändes inte speciellt bekvämt med det nya namnet eller design osv.
Reslutatet blev att jag inte skrev något alls och hade två bloggar öppna en för att länka till den nya och en för att skriva... Så nu sitter jag här igen, tagit bort den nya domänen och funderar skarpt på att skaffa en ny. Men då måste jag komma på en ny design och ett nytt namn på bloggen...
 
För att mätta några hungriga som chansar att gå in här då och då, så händer det rätt stora saker nu!
 
-Jag och Erik ska bli föräldrar om ca 3 veckor till en pojke.
 
-Vi går i husbyggartankar har tagit fram en enormt fin planlösning på en enplansvilla med 4 rum och kök och väntar på prisuppgifter från hustillverkaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0