Renoveringsröra

Över ett år har gått sedan jag uppdaterade bloggen och det händer massor här hemma!
- Vi har köpt lägenheten genom en ombildning från hyres till bostadsrätt. Så nu kan jag tittelera mig som kassör och är en fena på bokföring.
- Adrian är stora killen och har börjat dagis.
- Vi hållet på att renovera Badrummet, köket, sovrummet, kontoret och hallen. Vi bor just nu i vardagsrummet och det går över förväntan!
- Jag jobbar 75% vilket känns jättebra men konstigt att jobba så lite :D Erik lämnar på dagis och jag hämtar helt enkelt.
 
Livet flyter på här nere i Stockholm och jag skulle inte vilja ändra på någonting som hänt oss de senaste åren. Utan inbördes ordning så har ett händelserikt jobb, Adrian och min Älskade Erik gjort mitt liv komplett.
 
Erik är min andra hälft, själsfrände och vi är verkligen gjorda för varandra (kanske låter klyschigt) men det finns en mening med människor som korsar ens väg.
 
Kanske få som vet riktigt hur jag och Erik träffades för första gången. Nu tänker ni A de var ju inte så längesen som de träffades. Men! Vi träffades faktiskt ovetandes första gången på Sikfors camping och konferens (när det hette så) jag var nog inte mer än 16år (2003-2004) och sommarjobbade i restaurangen. Erik var då 26år och jobbade för Svevia/vägverket och de jobbade i närheten med väg och åt ofta lunch hos oss :) Jag har alltså serverat min livs kärlek lunch innan jag ens visste att han existerade! Sen dröjde det till hösten 2011 innan vi sågs igen och då på vår nuvarande arbetsplats. Det dröjde till hösten 2012 innan vi insåg att vi inte kunde vara utan varandra...
Erik & Adrian  (ovanligt att få med Erik på bild då han avskyr det) ♡
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0