Kaffe ♥

Sitter och fryser om fingrarna så tog mig en kaffekopp. Har inte velat dricka kaffe på hela graviditeten men nuså börjar jag tom bli sugen igen :) Så skönt då man har en kaffemaskin från Nespresso med mjölkskummare så man kan göra latte också då suget kickar in!
 
Imorse så fick jag ett ryck och körde igång och städade här hemma. Blev allt mellan röjning, dammsugning och skura. Känner att mina foglossningar inte riktigt gillade detta och jag kommer nog bli soff/sängliggandes resten av dagen. Men det är det allt värt då det känns som matt vi inte fått det städat ordentligt efter julen.
 
Lillebror (som för övrigt bor i lägenheten under oss) ringde nyss och påpekade att han allt hörde dammsugaren gå igång 06:30 haha men att han var vaken... Trodde dock att jag börjat få värkar och at det var därför jag löpt amok med dammsugaren haha skulle inte tro det!
 
Annars blir det en lugn helg som vi har framför oss.
Imorgon kommer Hannadi hit och ska ha tacomys med oss. Sen ska vi ev. städa bilen på söndag då den är superdammig och har sett bättre dagar. Vill ju inte att bebis ska få dammallergi av att sitta i bilen!  ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0